
Retururi și reclamații
ÎNTOARCERE
Conform reglementărilor magazinului, aveți la dispoziție 14 de zile pentru a returna mărfurile de la data primirii acestuia. Pentru a vă retrage din contract și a returna produsul achiziționat de la noi, completați declarația și trimiteți-o la adresa noastră împreună cu produsul (produsele) returnat(e). Acest lucru ne va ajuta să îmbunătățim procesul de returnare. Vă recomandăm să atașați la pachet formularul completat în formă de hârtie.
Paxy – Zenwire
Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier)
310059 Arad
La coletul cu declarația și produsul/produsele returnate, atașați și toate accesoriile primite împreună cu acestea și, dacă este posibil, o chitanță sau factură sau altă dovadă de cumpărare.
Exemplare de documente care trebuie returnate:
RETRAGERE DIN ACORD - faceți clic pentru a vizualiza
DEPUNEREA UNEI RECLAMAȚII
Pentru a asigura un proces fără probleme de depunere a reclamațiilor, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos:
1. Formular de retur / reclamație
Completați formularul de retur / reclamație și atașați-l la pachet. Documentul trebuie să conțină următoarele date: nume și prenume, adresa de e-mail sau adresa de corespondență, număr de telefon, indicarea numărului produsului și a motivului reclamației, data achiziției și apariției defectului, descrierea defectului. Atașarea acestui document ne va ajuta să soluționăm în mod eficient reclamația.
Model de document pentru reclamație:
FORMUL DE RECLAMAȚIE - click pentru a vizualiza
2. Retur produs
Când depuneți o reclamație, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi cu toate accesoriile sale.
3. Livrare Produsul
defect trebuie trimis la următoarea adresă:
Paxy – Zenwire
Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier)
310059 Arad