Retururi și reclamații
ÎNTOARCERE
Conform reglementărilor magazinului, aveți la dispoziție 14 de zile pentru a returna mărfurile de la data primirii acestuia. Pentru a vă retrage din contract și a returna produsul achiziționat de la noi, completați declarația și trimiteți-o la adresa noastră împreună cu produsul (produsele) returnat(e). Acest lucru ne va ajuta să îmbunătățim procesul de returnare. Vă recomandăm să atașați la pachet formularul completat în formă de hârtie.
La coletul cu declarația și produsul/produsele returnate, atașați și toate accesoriile primite împreună cu acestea și, dacă este posibil, o chitanță sau factură sau altă dovadă de cumpărare.
Exemplare de documente care trebuie returnate:
RETRAGERE DIN ACORD - faceți clic pentru a vizualiza
Numărul de cont bancar trebuie să corespundă cu numărul IBAN.
DEPUNEREA UNEI RECLAMAȚII
Pentru a asigura un proces fără probleme de depunere a reclamațiilor, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos:
1. Formular de retur / reclamație
Completați formularul de retur / reclamație și atașați-l la pachet. Documentul trebuie să conțină următoarele date: nume și prenume, adresa de e-mail sau adresa de corespondență, număr de telefon, indicarea numărului produsului și a motivului reclamației, data achiziției și apariției defectului, descrierea defectului. Atașarea acestui document ne va ajuta să soluționăm în mod eficient reclamația.
Model de document pentru reclamație:
FORMUL DE RECLAMAȚIE - click pentru a vizualiza
2. Retur produs
Când depuneți o reclamație, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi cu toate accesoriile sale.
3. Livrare Produsul
defect trebuie trimis la următoarea adresă:
Paxy – Zenwire
Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier)
310059 Arad