la casă În concluzie: 0,00 Lei
  Luni-Vineri 10:30-16:00

Retururi și reclamații

ÎNTOARCERE


Conform reglementărilor magazinului, aveți la dispoziție 14 de zile pentru a returna mărfurile de la data primirii acestuia. Pentru a vă retrage din contract și a returna produsul achiziționat de la noi, completați declarația și trimiteți-o la adresa noastră împreună cu produsul (produsele) returnat(e). Acest lucru ne va ajuta să îmbunătățim procesul de returnare. Vă recomandăm să atașați la pachet formularul completat în formă de hârtie.

 
Adresa pentru retur:
 
Paxy – Zenwire
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

 

 

La coletul cu declarația și produsul/produsele returnate, atașați și toate accesoriile primite împreună cu acestea și, dacă este posibil, o chitanță sau factură sau altă dovadă de cumpărare.

Exemplare de documente care trebuie returnate:

RETRAGERE DIN ACORD - faceți clic pentru a vizualiza

Numărul de cont bancar trebuie să corespundă cu numărul IBAN.

 

 

DEPUNEREA UNEI RECLAMAȚII


Pentru a asigura un proces fără probleme de depunere a reclamațiilor, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos:

1. Formular de retur / reclamație
Completați formularul de retur / reclamație și atașați-l la pachet. Documentul trebuie să conțină următoarele date: nume și prenume, adresa de e-mail sau adresa de corespondență, număr de telefon, indicarea numărului produsului și a motivului reclamației, data achiziției și apariției defectului, descrierea defectului. Atașarea acestui document ne va ajuta să soluționăm în mod eficient reclamația.

Model de document pentru reclamație:

FORMUL DE RECLAMAȚIE - click pentru a vizualiza

2. Retur produs
Când depuneți o reclamație, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi cu toate accesoriile sale.

3. Livrare Produsul
defect trebuie trimis la următoarea adresă:

Paxy – Zenwire

Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier)

310059 Arad

 
înalt
Magazinul este în modul de previzualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl