la casă În concluzie: 0,00 Lei
  Luni-Vineri 10:30-16:00

Reglementări

Reglementările magazinului online Zenwire.ro

precizând, printre altele reguli de incheiere a contractelor prin Magazin, care contin cele mai importante informatii despre Vanzator, Magazin si drepturile Consumatorului



CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Contact cu vânzătorul
§ 3 Cerințe tehnice
§ 4 Cumpărături în magazin
§ 5 Plăți
§ 6 Onorare comenzi
§ 7 Dreptul de retragere
§ 8 Excepții de la dreptul de retragere
§ 9 Reclamații
§ 10 Date personale
§ 11 Rezervări
§ 12 Colectarea opiniilor în magazin

§ 1 DEFINIȚII

Zile lucrătoare - zile de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale din Polonia.
Cod civil - Legea din 23 aprilie 1964. Cod civil.
Consumator - consumator în sensul prevederilor Codului civil.
Cont - o funcție gratuită a Magazinului reglementată de reglementări separate (serviciu furnizat electronic), datorită căreia fiecare entitate care utilizează Magazinul poate crea un cont individual în Magazin.
Cumpărător - orice entitate care cumpără în Magazin.
Cumpărător privilegiat – un cumpărător care este un consumator sau un antreprenor privilegiat.
Antreprenor privilegiat– o persoană fizică care încheie un contract cu Vânzătorul direct legat de activitatea sa de afaceri, dar nu de natură profesională pentru aceasta.
Punct de colectare - un punct situat la 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire.
Regulamente - aceste reglementări.
Magazin - Magazin online Zenwire.ro condus de Vânzător la https://zenwire.ro.
Vânzător– PAWEŁ KOŚMIDER, antreprenor care desfășoară activitate de afaceri sub denumirea PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică ținut de ministrul competent pentru economie și ținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Economică, NIP 9721296053, numărul REGON 38175081 , ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań.
Legea privind drepturile consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

§ 2 CONTACT CU VANZATORUL

  1. Adresa postala: ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań
  2. Adresă de e-mail: bok@zenwire.eu
  3. Telefon: 727 705 336
  4. Adresă pentru returnarea mărfurilor (în caz de retragere din contract): 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire
  5. Adresa de expediere a mărfurilor anunțate: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire

§ 3 CERINȚE TEHNICE

  1. Pentru buna funcționare a Magazinului aveți nevoie de:
    • dispozitiv cu acces la internet
    • un browser web care acceptă JavaScript și cookie-uri.
  2. Pentru a plasa o comandă în Magazin, în plus față de cerințele prevăzute la alin 1, este necesar un cont de e-mail activ.

§ 4 CUMPĂRĂRI ÎN MAGAZIN

  1. Prețurile produselor vizibile în Magazin sunt prețurile totale pentru produs.
  2. Vânzătorul arată că prețul total al comenzii include prețul pentru produsul indicat în Magazin și, dacă este cazul, costul livrării mărfurilor.
  3. Produsul selectat pentru cumpărare trebuie adăugat în coșul din Magazin.
  4. Apoi Cumpărătorul selectează metoda de livrare a mărfurilor și modalitatea de plată a comenzii dintre opțiunile disponibile în Magazin și, de asemenea, furnizează datele necesare pentru finalizarea comenzii.
  5. Comanda se plasează în momentul confirmării conținutului acesteia și acceptării Regulamentului de către Cumpărător.
  6. Plasarea unei comenzi echivaleaza cu incheierea unui contract intre Cumparator si Vanzator.
  7. Cumpărătorul se poate înregistra în Magazin, adică să creeze un Cont în acesta, sau să facă achiziții fără înregistrare, furnizând datele sale cu fiecare comandă posibilă.

§ 5 PLATI

  1. Puteți plăti pentru comanda plasată, în funcție de alegerea Cumpărătorului:
    1. cu cardul de plata:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestru
    2. prin intermediul platformei de plată:
      • PayU
    3. ramburs la livrare, adică cu cardul sau numerar în momentul livrării bunurilor către Cumpărător;
    4. cu cardul sau numerar la momentul ridicării personale a bunurilor.
  2. Dacă alegeți să plătiți prin platforma de plată PayU, PayU SA este entitatea care furnizează servicii de plată online
  3. Dacă Cumpărătorul alege plata în avans, comanda trebuie plătită în termen de 7 Zile Lucrătoare de la plasarea comenzii.
  4. Vanzatorul informeaza ca in cazul modalitatilor de plata in care campul de introducere a datelor necesare finalizarii platii apare imediat dupa plasarea comenzii, plata comenzii este posibila numai imediat dupa plasarea comenzii.
  5. La efectuarea cumpărăturilor în Magazin, Cumpărătorul acceptă utilizarea de către Vânzător a facturilor electronice. Cumpărătorul are dreptul de a-și retrage acceptarea.

§ 6 EXECUTAREA ORDINULUI

  1. Termenul contractului este de 5 zile lucratoare.
  2. În cazul în care Cumpărătorul a ales să plătească în avans pentru comandă, Vânzătorul va proceda la executarea comenzii după ce a plătit pentru aceasta.
  3. Țările în care se efectuează livrarea:
    • Polonia
    • Germania
    • Ungaria
    • România
    • Republica Ceha
    • Slovacia
    • Lituania
    • Letonia
    • Estonia
    • Bulgaria
  4. Produsele achiziționate în Magazin sunt livrate - în funcție de modalitatea de livrare aleasă de Cumpărător:
    1. printr-o companie de curierat;
  5. Cumpărătorul poate ridica mărfurile personal de la Punctul de Colectare în timpul programului său de funcționare.
  6. În cazul în care Cumpărătorul alege colectarea personală, bunurile vor fi gata de colectare la data indicată pentru finalizarea comenzii.

§ 7 DREPTUL DE RETRAGERE DIN ACORD

  1. Cumpărătorul privilegiat are dreptul de a se retrage din contractul încheiat cu Vânzătorul prin intermediul Magazinului, sub rezerva § 8 din Regulament, în termen de 14 zile fără a indica niciun motiv.
  2. Termenul de retragere din contract expiră după 14 zile de la data:
    1. în care Cumpărătorul Preferat a intrat în posesia bunurilor sau în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de Cumpărătorul Preferat, a intrat în posesia bunurilor;
    2. în care Cumpărătorul Preferat a intrat în posesia ultimului bun, lot sau parte sau în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de Cumpărătorul Preferat, a intrat în posesia ultimului bun, lot sau parte, în cazul unui contractul care impune transferul dreptului de proprietate asupra mai multor bunuri care sunt livrate sunt separat, în loturi sau în părți.
  3. Pentru ca Cumpărătorul Preferat să-și poată exercita dreptul de retragere din contract, acesta trebuie să informeze Vânzătorul, folosind datele prevăzute la § 2 din Regulament, despre decizia sa de a se retrage din contract printr-o declarație fără echivoc (de ex. o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
  4. Pentru consumatori, modelul de retragere din contract este formularul de pe pagina Reclamații și Retururi.
  5. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca Cumparatorul Preferat sa trimita informatii privind exercitarea dreptului sau de retragere din contract inainte de expirarea termenului de retragere din contract.

    CONSECINTELE RETRAGERII DIN ACORD
  6. În cazul retragerii din contractul încheiat, Vânzătorul returnează Cumpărătorului preferat toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a mărfii (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda preferată de livrare aleasă de Cumpărător, alta decât cea cea mai ieftină metodă uzuală de livrare oferită de Vânzător), imediat și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Cumpărătorului Preferat de a-și exercita dreptul de retragere din contract.
  7. Vânzătorul va rambursa plata folosind aceleași metode de plată care au fost utilizate de Cumpărătorul Preferat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumpărătorul Preferat este de acord cu o soluție diferită, în fiecare caz Cumpărătorul Preferat nu va suporta nicio taxă în legătură cu această retur.
  8. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile de la Cumpărătorul Preferat, acesta poate reține rambursarea până la primirea bunurilor sau până când i se furnizează dovada returnării acesteia, oricare dintre acestea survine mai întâi.
  9. Vânzătorul solicită ca bunurile să fie returnate la următoarea adresă: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Cumpărătorul Preferat a informat Vânzătorul despre retragerea din contractul de vânzare. . Termenul limită este respectat dacă cumpărătorul preferat trimite înapoi mărfurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  10. Cumpărătorul preferat suportă costurile directe de returnare a mărfurilor.
  11. Cumpărătorul preferat este răspunzător doar pentru scăderea valorii bunurilor rezultată din utilizarea acestora într-un mod diferit decât era necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.
  12. În cazul în care bunurile, datorită naturii lor, nu pot fi returnate prin poștă obișnuită, Cumpărătorul Preferat va trebui să suporte și costurile directe de returnare a mărfurilor. Cumpărătorul Preferat va fi informat despre valoarea estimată a acestor costuri de către Vânzător în descrierea mărfurilor din Magazin sau la plasarea comenzii.
  13. Dacă este necesară returnarea fondurilor pentru o tranzacție efectuată de Cumpărătorul Preferat cu un card de plată, Vânzătorul va rambursa fondurile în contul bancar alocat acestui card de plată.

§ 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRAC

  1. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță menționat la § 7 din Regulamente nu se aplică unui contract:
    1. în care obiectul serviciului îl constituie bunuri neprefabricate, fabricate conform specificațiilor Cumpărătorului Preferat sau care servesc pentru satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia;
    2. în care obiectul serviciului îl constituie mărfuri care se deteriorează rapid sau au un termen de valabilitate scurt;
    3. în care obiectul serviciului îl constituie mărfuri livrate în ambalaj sigilat, care nu pot fi returnate după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare;
    4. în care obiectul serviciului sunt bunuri care, prin natura lor, sunt legate inseparabil de alte articole după livrare;
    5. în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate în ambalaj sigilat, dacă coletul a fost deschis după livrare;
    6. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    7. în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract.

§ 9 PLÂNGERI

ȘI DISPOZIȚII GENERALE

  1. Vânzătorul va fi răspunzător față de Cumpărătorul preferat pentru conformitatea serviciului cu contractul, prevăzut de legile general aplicabile, inclusiv în special de prevederile Legii privind drepturile consumatorilor.
  2. Vânzătorul vă solicită să depuneți o reclamație la adresa poștală sau electronică indicată în § 2 din Regulament.
  3. Dacă a fost acordată o garanție pentru produs, informațiile despre acesta, precum și termenii acestuia, sunt disponibile în Magazin.
  4. Reclamațiile privind funcționarea Magazinului trebuie trimise la adresa de e-mail indicată în § 2 din Regulament.
  5. Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

II CUMPĂRĂTORI PRIVILEGIAȚI

  1. Bunuri
    1. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Cumpărătorul preferat are opțiunea de a-și exercita drepturile prevăzute în capitolul 5a din Legea privind drepturile consumatorilor.
    2. Vânzătorul este răspunzător pentru neconformitatea bunurilor cu contractul, existentă la momentul livrării lor și relevată în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care data expirării bunurilor, stabilită de Vânzător, predecesorii săi legali sau persoane care acționează în numele lor, este mai lungă.
    3. În conformitate cu prevederile Legii privind drepturile consumatorului, Cumpărătorul preferat poate, în orice caz, să ceară:
      1. schimb de bunuri,
      2. repararea mărfurilor.
    4. În plus, Cumpărătorul Preferat poate face o declarație despre:
      1. scăderea prețului,
      2. retragerea din contract
      într-o situație în care:
      • Vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul în conformitate cu art. 43d sec. 2 din Legea drepturilor consumatorilor;
      • Vânzătorul nu a adus bunurile în conformitate cu contractul în conformitate cu art. 43d sec. 4-6 din Legea drepturilor consumatorilor;
      • neconformitatea bunurilor cu contractul continuă, în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul;
      • neconformitatea bunurilor cu contractul este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere de preț sau retragere din contract fără utilizarea prealabilă a măsurilor de protecție prevăzute la art. 43d din Legea drepturilor consumatorilor;
      • din declarația vânzătorului sau din circumstanțe reiese clar că acesta nu va aduce bunurile în conformitate cu contractul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Cumpărătorul preferat.
    5. În cazul bunurilor supuse reparației sau înlocuirii, Cumpărătorul preferat trebuie să pună bunurile la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul colectează bunurile de la Cumpărătorul Preferat pe cheltuiala sa.
    6. Cumpărătorul preferat nu se poate retrage din contract dacă lipsa de conformitate a mărfurilor cu contractul este nesemnificativă.
    7. În cazul retragerii din contractul menționat în această secțiune (referitor la bunuri), Cumpărătorul Preferat returnează imediat bunurile Vânzătorului, pe cheltuiala acestuia, la adresa 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire. Vânzătorul returnează prețul Cumpărătorului Preferat imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii mărfurilor sau a dovezii returnării acestora.
    8. Vânzătorul returnează Cumpărătorului Preferat sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației Cumpărătorului Preferat privind reducerea prețului.
  2. Metode extrajudiciare de tratare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor
    1. În cazul în care procedura de reclamație nu aduce rezultatul așteptat de Consumator, Consumatorul poate utiliza de ex. cu:
      1. mediere efectuată de Inspectoratul Voievodat de Inspecție Comerț competent, la care trebuie să se depună o cerere de mediere. De regulă, procedura este gratuită. Lista inspectoratelor poate fi găsită aici: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
      2. asistența instanței permanente de arbitraj de consum competentă pe plan local, care funcționează la Inspectoratul Voievodat de Inspecție în Comerț, la care trebuie să se depună cererea de examinare a cauzei în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedura este gratuită. Lista instanțelor este disponibilă la: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
      3. asistență gratuită a Ombudsmanului municipal sau poviat;
      4. platforma ODR online disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

III CUMPĂRĂTORI ALȚI DECÂT CUMPĂRĂTORII PRIVILEGIAȚI

  1. Pentru a evita orice dubiu, Vânzătorul subliniază că răspunderea vânzătorului față de Cumpărător, altul decât Cumpărătorul preferat, legată de reclamație, va fi guvernată de prevederile § 11 sec. 5.

§ 10 DATE PERSONALE

  1. Administratorul datelor personale furnizate de Cumpărător la utilizarea Magazinului este Vânzătorul. Informații detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător – inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor – pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – datorită principiului transparenței cuprins în regulamentul general. al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - „ GDPR ”.
  2. Scopul prelucrării datelor Cumpărătorului de către Vânzător, furnizate de Cumpărător în legătură cu achizițiile din Magazin, este executarea comenzilor. Baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest caz este:
    • contract sau acțiuni întreprinse la cererea Cumpărătorului, care vizează încheierea acestuia (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR),
    • obligația legală a vânzătorului în materie de contabilitate (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR) și
    • interesul legitim al Vânzătorului, constând în prelucrarea datelor în vederea stabilirii, urmăririi sau apărării oricăror revendicări (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Cumpărător este voluntară, dar în același timp necesară încheierii contractului. Nefurnizarea datelor va face imposibilă încheierea unui contract în Magazin.
  4. Datele Cumpărătorului furnizate în legătură cu achizițiile din Magazin vor fi prelucrate până la:
    1. contractul încheiat între Cumpărător și Vânzător va înceta să se mai aplice;
    2. Vânzătorul nu va mai fi supus obligației legale care îl obligă să prelucreze datele Cumpărătorului;
    3. posibilitatea de a urmări pretenții de către Cumpărător sau Vânzător legate de contractul încheiat de Magazin va înceta;
    4. obiecția Cumpărătorului la prelucrarea datelor sale personale va fi acceptată - dacă baza pentru prelucrarea datelor a fost interesul legitim al Vânzătorului
    – în funcție de ceea ce este aplicabil într-un caz dat și ce este mai recent.
  5. Cumpărătorul are dreptul de a cere:
    1. acces la datele dumneavoastră personale,
    2. rectificarea lor,
    3. ștergere,
    4. restricții de prelucrare,
    5. transferul datelor către un alt administrator
      precum și dreptul de a:
    6. să se opună în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația specială a Cumpărătorului - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc, în baza art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (adică cu privire la interesele legitime urmărite de Vânzător).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul folosind datele de la § 2 din Regulament.
  7. În cazul în care Cumpărătorul consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, Cumpărătorul poate depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

§ 11 REZERVĂRI

  1. Este interzis Cumpărătorului să furnizeze conținut ilegal.
  2. Fiecare comandă plasată în Magazin constituie un acord separat și necesită acceptarea separată a Regulamentelor. Contractul se incheie la timp si in vederea indeplinirii comenzii.
  3. Acordurile încheiate pe baza Regulamentelor sunt încheiate în limba poloneză.
  4. În cazul unei posibile dispute cu un Cumpărător care nu este un Cumpărător preferat, instanța competentă va fi instanța competentă pentru sediul Vânzătorului.
  5. Orice răspundere a Vânzătorului față de Cumpărător care nu este un Cumpărător privilegiat, în limitele permise de lege, este exclusă.

§ 12 COLECTAREA OPINIILOR ÎN MAGAZIN

1. Clientul Magazinului Online are opțiunea de a-și emite în mod voluntar și gratuit o opinie asupra achizițiilor efectuate în Magazinul Online. Subiectul opiniei poate fi și o evaluare, o fotografie sau o recenzie a produsului achiziționat în Magazinul Online.,

2. După efectuarea achizițiilor în Magazinul Online, Vânzătorul trimite un e-mail Clientului cu o solicitare de a emite o opinie și un link către formularul online care permite emiterea acestuia - formularul online vă permite să răspundeți la întrebările Vânzătorului in ceea ce priveste achizitii, evalueaza-le, adauga propria descriere in ceea ce priveste parerea si o fotografie a produsului achizitionat. În absența emiterii unei opinii după primirea primei invitații de a emite o opinie, Vânzătorul va trimite din nou invitația.

3. O opinie poate fi emisă numai de către Clientul care a făcut achiziții în Magazinul Online al Vânzătorului.,

4. Opiniile emise de Client sunt publicate de către Vânzător în Magazinul Online și pe cartea de vizită TrustMate.io.,

5. Emiterea unei opinii nu poate fi folosită de către Client pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială împotriva Vânzătorului, sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale terților.,

6. O aviz poate fi emisă numai pentru produsele achiziționate efectiv din Magazinul Online al Vânzătorului. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive/false în scopul emiterii de avize. Autorul opiniei nu poate fi Vânzătorul însuși sau angajații săi, indiferent de baza de angajare.,

7. Un aviz emis poate fi înlăturat oricând de către autorul său.



Reglementări de cont

la magazinul Zenwire.eu

CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Contact cu Furnizorul de servicii
§ 3 Cerințe tehnice
§ 4 Cont
§ 5 Program de fidelitate
§ 6 Reclamații
§ 7 Date personale
§ 8 Rezervări

§ 1 DEFINIȚII

Consumator - consumator în sensul prevederilor Codului civil.
Cont - o funcție gratuită a Magazinului (serviciu) reglementată în Regulament, datorită căreia Destinatarul Serviciului își poate configura contul individual în Magazin.
Destinatarul serviciului - orice entitate care creează un Cont sau este interesată să creeze un Cont.
Destinatar privilegiat al serviciului - un Destinatar al serviciului care este Consumator sau persoană fizică care încheie un contract cu Furnizorul de servicii direct legat de activitatea sa de afaceri, dar nu de natură profesională pentru acesta.
Program de loialitate - un program de loialitate derulat de Furnizorul de servicii, în baza căruia Destinatarul de servicii care are un Cont poate obține și utiliza Puncte în condițiile stabilite în Regulamente.
Puncte - puncte acordate Destinatarului Serviciului în condițiile stabilite în Regulament ca parte a Programului de Fidelitate, permițând Beneficiarului Serviciului să comande produsele indicate în Magazin cu reducere.
Reglementări - aceste reglementări de cont.
Magazin - Magazin online Zenwire.eu administrat de Furnizorul de servicii la https://zenwire.eu
Furnizor de servicii- PAWEŁ KOŚMIDER, antreprenor care desfășoară activitate de afaceri sub denumirea PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică ținut de ministrul competent pentru economie și ținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Economică, NIP 9721296053, numărul REGON 381750881 , ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań.

§ 2 CONTACT CU FURNIZORUL DE SERVICII

  1. Adresa postala: ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań
  2. Adresă de e-mail: bok@zenwire.eu
  3. Telefon: 727 705 336

§ 3 CERINȚE TEHNICE

  1. Pentru buna funcționare și crearea unui Cont, aveți nevoie de:
    • cont de e-mail activ
    • dispozitiv cu acces la internet
    • un browser web care acceptă JavaScript și cookie-uri

§ 4 CONT

  1. Crearea unui Cont este complet voluntară și depinde de voința Destinatarului Serviciului.
  2. Contul oferă Clientului posibilități suplimentare, precum: vizualizarea istoricului comenzilor plasate de Client în Magazin, verificarea stării comenzii sau editarea datelor Clientului în mod independent, precum și participarea la Programul de Fidelizare.
  3. Pentru a crea un Cont, trebuie să completați formularul corespunzător din Magazin.
  4. La momentul înființării Contului, se încheie un acord între Destinatarul Serviciului și Furnizorul de Servicii pe perioadă nedeterminată în scopul menținerii Contului în condițiile prevăzute în Regulament.
  5. Destinatarul serviciului poate demisiona din Cont în orice moment, fără a suporta costuri.
  6. Pentru a vă demisiona din Cont, trebuie să trimiteți demisia dvs. Furnizorului de Servicii la următoarea adresă de e-mail: bok@zenwire.eu, ceea ce va avea ca rezultat ștergerea imediată a Contului și rezilierea contractului de întreținere a Contului.

§ 5 PROGRAMUL DE FIDEALITATE

  1. Programul de fidelitate este destinat Destinatarii Serviciilor care au un Cont. Obținerea și utilizarea Punctelor de către Client este posibilă folosind Contul.
  2. La crearea unui Cont, Clientul devine participant la Programul de Loialitate.
  3. Pentru fiecare 10 PLN cheltuiți în Magazin ca parte a unei singure comenzi, Clientul va primi următorul număr de Puncte: 10, conform secțiunii 4-5.
  4. Punctele pentru comanda plasată vor avea dreptul Destinatarului Serviciului numai dacă Furnizorul de Servicii încheie un acord cu Destinatarul Serviciului. Punctele vor fi acordate Destinatarului Serviciului în mod automat, în timpul finalizării comenzii.
  5. Pentru a calcula numărul de Puncte pentru o comandă plasată, sunt luate în considerare doar fondurile cheltuite de către Destinatarul Serviciului pe produse comandate în Magazin fără utilizarea Punctelor și fără a lua în considerare costurile suplimentare legate de comandarea unui produs, cum ar fi de exemplu, costul livrării.
  6. Dacă Destinatarul Serviciului se abonează pentru prima dată la newsletter-ul menținut de Furnizorul de Servicii ca parte a Magazinului, Destinatarul Serviciului va avea dreptul la următorul număr de Puncte: 5. Punctele pentru abonarea la newsletter vor fi acordate imediat, automat , nu mai târziu de 7 zile de la abonarea Clientului la newsletter.
  7. Punctele obținute de Beneficiarul Serviciului formează un singur grup.
  8. Numărul curent de Puncte colectate de Client va fi vizibil în Cont. Furnizorul de servicii poate informa Clientul despre o modificare a numărului de Puncte acumulate prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail a Clientului atribuită Contului său.
  9. Clientul poate obține o reducere a prețului produsului acoperit de Programul de Fidelitate în așa fel încât prețul final al acestui produs să fie de 1 PLN, folosind Puncte.
  10. Numărul de Puncte care permit o reducere de preț în modul indicat în paragraful de mai sus este indicat în Magazin, lângă un anumit produs.
  11. În cazul în care Clientul decide să utilizeze Punctele, reducerea rezultată din utilizarea acestora va fi calculată automat, adică dedusă din prețul produsului comandat.
  12. Punctele pot fi utilizate de către Client la plasarea unei comenzi, care include și produse plătite fără a utiliza Puncte, al căror preț total nu este mai mic de 40 PLN.
  13. Furnizorul de servicii are dreptul de a anula Puncte:
    1. taxat pentru comenzile pentru care Furnizorul de servicii a returnat către Beneficiarul serviciului fondurile plătite pentru produs (de exemplu, în cazul retragerii efective din contract de către Beneficiarul serviciului);
    2. acordat în ciuda plății ineficiente a comenzii (ceea ce nu înseamnă imposibilitatea de a achiziționa din nou Puncte ca urmare a plății corecte a comenzii);
    3. acordat pentru reabonarea la newsletter.
  14. Punctele acumulate în Programul de loialitate pot fi utilizate numai în modul specificat în acest paragraf.

§ 6 PLÂNGERI

  1. Reclamațiile privind funcționarea Contului trebuie trimise la adresa de e-mail bok@zenwire.eu.
  2. Reclamația va fi examinată de către Furnizorul de servicii în termen de 14 zile.

    METODE EXTRA-JUDICIARĂ DE TRATARE A PLÂNGERILOR ȘI A SUFERITĂRII RECLAȚILOR
  3. În cazul în care procedura de reclamație nu aduce rezultatul așteptat de Consumator, Consumatorul poate utiliza de ex. cu:
    1. mediere efectuată de Inspectoratul Voievodat de Inspecție Comerț competent, la care trebuie să se depună o cerere de mediere. De regulă, procedura este gratuită. Lista inspectoratelor poate fi găsită aici: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. asistența instanței permanente de arbitraj de consum competentă pe plan local, care funcționează la Inspectoratul Voievodat de Inspecție în Comerț, la care trebuie să se depună cererea de examinare a cauzei în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedura este gratuită. Lista instanțelor este disponibilă la: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. asistență gratuită a Ombudsmanului municipal sau poviat;
    4. platforma ODR online disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 7 DATE PERSONALE

  1. Administratorul datelor personale furnizate de Client la utilizarea Contului este Furnizorul de Servicii. Informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizorul de servicii – inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor, pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – datorită principiului transparenței cuprins în prevederile generale. regulament al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - „ GDPR ”.
  2. Scopul prelucrării datelor Clientului este menținerea Contului. Baza prelucrării datelor cu caracter personal în acest caz este contractul de prestare a serviciilor sau acțiunile întreprinse la cererea Destinatarului Serviciului, care vizează încheierea acestuia (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR), precum și ca interes legitim al Furnizorului de servicii, constând în prelucrarea datelor pentru a determina urmărirea sau apărarea oricăror revendicări (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Destinatarul Serviciului este voluntară, dar în același timp necesară pentru menținerea Contului. Nefurnizarea datelor înseamnă că Furnizorul de servicii nu va putea furniza serviciul de gestionare a contului.
  4. Datele Clientului vor fi prelucrate până la:
    1. Contul va fi șters de către Client sau Furnizorul de servicii la cererea Clientului
    2. posibilitatea de a depune reclamații din partea Destinatarului Serviciului sau a Furnizorului de Servicii legate de Cont va înceta;
    3. obiecția Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale personale va fi acceptată - dacă baza pentru prelucrarea datelor a fost interesul legitim al Furnizorului de servicii
    – în funcție de ceea ce este aplicabil într-un caz dat și ce este mai recent.
  5. Destinatarul serviciului are dreptul de a solicita:
    1. acces la datele dumneavoastră personale,
    2. rectificarea lor,
    3. ștergere,
    4. restricții de prelucrare,
    5. transferul datelor către un alt administrator
      precum și dreptul de a:
    6. a se opune în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația specială a Clientului - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc, în baza art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (adică cu privire la interesele legitime urmărite de Furnizorul de servicii).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Clientul trebuie să contacteze Furnizorul de Servicii.
  7. În cazul în care Destinatarul Serviciului consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, Destinatarul Serviciului poate depune o plângere Președintelui Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

§ 8 REZERVĂRI

  1. Este interzis Clientului să furnizeze conținut ilegal.
  2. Acordul privind menținerea Contului este încheiat în limba poloneză.
  3. În cazul unor motive importante menționate la alin. 4, Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica Regulamentul.
  4. Motivele importante menționate în sec. 3 sunt:
    1. necesitatea adaptării Magazinului la prevederile legii aplicabile funcționării Magazinului;
    2. imbunatatirea securitatii serviciului prestat;
    3. modificarea funcționalității Contului, necesitând modificarea Regulamentelor.
  5. Destinatarul Serviciului va fi informat despre modificarea planificată a Regulamentelor cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea în vigoare a modificării printr-un e-mail trimis la adresa atribuită Contului.
  6. Dacă Destinatarul Serviciului nu acceptă modificarea planificată, el ar trebui să informeze Furnizorul de Servicii despre aceasta prin trimiterea unui mesaj corespunzător la adresa de e-mail a Furnizorului de Servicii bok@zenwire.eu, ceea ce va duce la rezilierea contractului de întreținere a Contului la intrare. în vigoare cu modificarea planificată sau mai devreme dacă Clientul depune o astfel de solicitare.
  7. În cazul în care Clientul nu se opune modificării planificate până la intrarea ei în vigoare, se presupune că o acceptă, ceea ce nu constituie niciun obstacol în calea rezilierii contractului în viitor.
  8. Pentru comenzile plasate în Magazin cu utilizarea Punctelor, se aplică reglementările Magazinului.
  9. În cazul unei posibile dispute cu un Client care nu este un Client privilegiat, instanța competentă va fi instanța competentă pentru sediul social al Furnizorului de servicii.






Reglementări pentru buletine informative

Magazin Zenwire.eu

CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Buletin informativ
§ 3 Reclamații
§ 4 Date personale
§ 5 Dispoziții finale

§ 1 DEFINIȚII

Consumator - un consumator în sensul Legii din 23 aprilie 1964. Cod civil.
Newsletter - un serviciu oferit gratuit prin mijloace electronice, datorită căruia Destinatarul Serviciului poate primi de la Furnizorul de Servicii prin mijloace electronice mesaje comandate anterior cu privire la Magazin, inclusiv informații despre oferte, promoții și noutăți din Magazin.
Magazin - Magazin online Zenwire.eu condus de Furnizorul de Servicii la https://zenwire.eu
Destinatarul Serviciului - orice entitate care utilizează serviciul Newsletter.
Client privilegiat – un Destinatar al Serviciului care este Consumator sau persoană fizică care încheie un contract cu Furnizorul de Servicii direct legat de activitatea sa de afaceri, dar nu de natură profesională pentru acesta.
Furnizor de servicii - PAWEŁ KOŚMIDER, antreprenor care desfășoară activitate de afaceri sub denumirea PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică ținut de ministrul competent pentru economie și ținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Economică, NIP 9721296053, REGON numarul 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań.

§ 2 BULETIN INFORMATIV

  1. Destinatarul serviciului poate utiliza în mod voluntar serviciul Newsletter.
  2. Pentru a utiliza serviciul Newsletter, aveți nevoie de un dispozitiv cu un browser web în cea mai recentă versiune, care acceptă JavaScript și cookie-uri, cu acces la Internet și un cont de e-mail activ.
  3. E-mailurile trimise ca parte a acestui serviciu vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată de Destinatarul Serviciului în momentul abonării la Newsletter.
  4. Pentru a încheia un contract și a abona la serviciul Newsletter, Destinatarul Serviciului, în primul pas, furnizează adresa sa de e-mail în locul desemnat din Magazin, la care dorește să primească mesajele trimise ca parte a Newsletter-ului. La momentul abonării la Newsletter se încheie un contract de prestare a serviciilor pe perioadă nedeterminată, iar Furnizorul de Servicii va începe să-l furnizeze Destinatarului Serviciului - sub rezerva secțiunii 5.
  5. Pentru implementarea corectă a serviciului Newsletter, Destinatarul Serviciului este obligat să furnizeze adresa sa de e-mail corectă.
  6. Mesajele trimise ca parte a Newsletter-ului vor conține informații despre posibilitatea de a vă dezabona de la acesta, precum și un link de dezabonare.
  7. Destinatarul Serviciului se poate dezabona de la Newsletter, fără a indica niciun motiv și a suporta costuri, în orice moment, folosind opțiunea menționată la alin. 6 sau prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii: bok@zenwire.eu .
  8. Utilizarea link-ului de dezabonare de la Newsletter de către Destinatarul Serviciului sau trimiterea unui mesaj prin care se solicită dezabonarea de la Newsletter va avea ca rezultat rezilierea imediată a contractului de furnizare a acestui serviciu.

§ 3 PLÂNGERI

  1. Reclamațiile referitoare la Newsletter trebuie raportate Furnizorului de servicii la următoarea adresă de e-mail: bok@zenwire.eu .
  2. Furnizorul de servicii va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea reclamației.

    METODE EXTRA-JUDICIARĂ DE TRATARE A PLÂNGERILOR ȘI A SUFERITĂRII RECLAȚILOR
  3. În cazul în care procedura de reclamație nu aduce rezultatul așteptat de Clientul care este Consumator, Consumatorul poate utiliza, printre altele, cu:
    1. mediere efectuată de Inspectoratul Voievodat de Inspecție Comerț competent, la care trebuie să se depună o cerere de mediere. De regulă, procedura este gratuită. Lista inspectoratelor poate fi găsită aici: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. asistența instanței permanente de arbitraj de consum competentă pe plan local, care funcționează la Inspectoratul Voievodat de Inspecție în Comerț, la care trebuie să se depună cererea de examinare a cauzei în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedura este gratuită. Lista instanțelor este disponibilă la: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. asistență gratuită a Ombudsmanului municipal sau poviat;
    4. platforma ODR online disponibilă la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 4 DATE PERSONALE

  1. Administratorul datelor personale furnizate de Destinatarul Serviciului în legătură cu abonamentul la Newsletter este Furnizorul de Servicii. Informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizorul de servicii – inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor, pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă în Magazin – datorită principiului transparenței cuprins în prevederile generale. regulament al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - „ GDPR ”.
  2. Scopul prelucrarii datelor Clientului este trimiterea Newsletter-ului. Baza prelucrării datelor cu caracter personal în acest caz este contractul de prestare a serviciilor sau acțiunile întreprinse la cererea Destinatarului Serviciului, care vizează încheierea acestuia (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR), precum și ca interes legitim al Furnizorului de servicii, constând în prelucrarea datelor pentru a determina urmărirea sau apărarea oricăror revendicări (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR).
  3. Furnizarea datelor de către Destinatarul Serviciului este voluntară, dar în același timp necesară pentru furnizarea serviciului de Newsletter. Nefurnizarea datelor înseamnă că Furnizorul de servicii nu va putea furniza acest serviciu.
  4. Datele Clientului vor fi prelucrate până la:
    1. Destinatarul serviciului se va dezabona de la Newsletter;
    2. posibilitatea de a depune reclamații din partea Destinatarului Serviciului sau Furnizorului de Servicii legate de Newsletter va înceta;
    3. obiecția Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale personale va fi acceptată - dacă baza pentru prelucrarea datelor a fost interesul legitim al Furnizorului de servicii
    – în funcție de ceea ce este aplicabil într-un caz dat și ce este mai recent.
  5. Destinatarul serviciului are dreptul de a solicita:
    1. acces la datele dumneavoastră personale,
    2. rectificarea lor,
    3. ștergere,
    4. restricții de prelucrare,
    5. transferul datelor către un alt administrator
      precum și dreptul de a:
    6. a se opune în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația specială a Clientului - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc, în baza art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (adică cu privire la interesele legitime urmărite de Furnizorul de servicii).
  6. Pentru a-și exercita drepturile, Clientul trebuie să contacteze Furnizorul de Servicii.
  7. În cazul în care Destinatarul Serviciului consideră că datele sale sunt prelucrate ilegal, Destinatarul Serviciului poate depune o plângere Președintelui Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

§ 5 DISPOZIȚII FINALE

  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica aceste reglementări numai din motive importante. Un motiv important este înțeles ca necesitatea modificării reglementărilor cauzate de modernizarea serviciului Newsletter sau de o modificare a legii, care afectează prestarea serviciului de către Furnizorul de Servicii.
  2. Informațiile despre modificarea planificată a regulamentului vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului furnizată în momentul abonării la Newsletter cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
  3. Dacă Clientul nu se opune modificărilor planificate până la intrarea în vigoare a acestora, se presupune că le acceptă.
  4. În cazul neacceptarii modificărilor planificate, Destinatarul Serviciului trebuie să trimită informații despre acestea la adresa de e-mail a Furnizorului de Servicii: bok@zenwire.eu , ceea ce va duce la rezilierea contractului de furnizare a serviciul la intrarea în vigoare a modificărilor planificate.
  5. Este interzis Clientului să furnizeze conținut ilegal.
  6. Contractul de furnizare a serviciului Newsletter este încheiat în limba poloneză.
  7. În cazul unei posibile dispute cu un Client care nu este un Client privilegiat, instanța competentă va fi instanța competentă pentru sediul social al Furnizorului de servicii.
  8. Consumatorul este protejat de prevederile aplicabile din țara de origine a consumatorului. Aceste reglementări sunt respectate cu strictețe de către vânzător.

 

În scris către:

Paxy – Zenwire
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

 

Aceste reglementări intră în vigoare la data de 01.01.2023

 
înalt
Magazinul este în modul de previzualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl